hardcore gym

Idag har jag varit så duktig att jag gått heeeela vägen till gymmet (typ tre minuter). Där körde jag cardio och sen styrka och nu är mina armar döende. Vågar fortfarande inte träna biceps pga. handleden.. så mina triceps lär ju bli vrålstarka. En sak som är lite små jobbig på gymmet är att man aldrig vet vilket språk man ska prata med folk. Idag frågade jag en kille om han använde båda maskinerna, men han fattade ju ingenting för han pratade inte svenska...

Nu blir det att göra rotmos och baka bröd! Förstår inte var all energi kommer ifrån, förut orkade jag knappt laga mat eller gå ut. Nu springer jag omkring överallt och grejar hela dagarna. Det kanske är att det är varmt ute eller så är det något annat. Sov förresten till kvar över tio imorse, vaknade av att Danielle stod utanför huset. DET ska ni komma ihåg! Jag brukar vakna vid sju/åtta annars.

CIAAAAO

Kommentarer
Postat av: sanna

Sv: japp jag bor i Karlstad. Om det är så att du vill ha väskan så är det inga problem att mötas upp ! Bara att du hör av dig isåfall så fort du vet om du vill eller inte så jag kan planera in en träff =)

2011-04-08 @ 18:53:14
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0