hej, jag ringer angående min vän Josefin...

Alltså vad frustrerad jag blir? Jag råkade stänga ner den här sidan så allt som var skrivet försvann!!!

Aaah men ändå, idag har jag varit en väldigt bra vän. Jag har pratat i telefon med två olika personer om Josefin, om hur hon mår, resultatet på halsodlingen osv. Man skulle väl kunna se mig som en personlig talare? Hon har i princip ingen röst, eller hon låter som en 14 årig pip kille i målbrottet skulle man kunna säga. Hur som HAVER så har hon inte the kissing disease eller influensa, YEAY!

Vi har även varit uppe på vinden och inspekterat lite.. inget misstänkt hittat dock! Det återstår att höra ikväll. Nu blir det att sätta fart med tentan! Den måste bli bra annars blir jag arg och besviken på mig själv.

SO LONG!


Kommentarer
Postat av: josefine

sv; jahaja.

Jag vill använda windows program också, som inte finns för mac. Och man kan ha både mac och windows på datorn samtidigt och det var det jag försökte fixa. Man förstör inte datorn då

2011-04-11 @ 21:11:36
URL: http://osin.blogg.se/
Postat av: josefine

sv; jahaja.

Jag vill använda windows program också, som inte finns för mac. Och man kan ha både mac och windows på datorn samtidigt och det var det jag försökte fixa. Man förstör inte datorn då

2011-04-11 @ 21:11:40
URL: http://osin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0