Hej och välkommen till psykakuten!

Hej hej! För att göra er uppmärksamma så kan jag börja med att säga att:
1. Jag gick inte på toa igår mellan 14.50 och 20.45. "Hurra"!!!
2. En tant hjälpte mig att bära upp väskan på väskhyllan medan jag pratade i telefon --> Kände mig som en ungjefvel.
3. Tanten som även såg ut som min farbrors sambo + 15 år gav mig sin tidning. I gengäld slängde jag hennes godispåse. (med godis i alltså)
4. Jag har hemlängtan.
5. Josefin det var inte alls grus på perrongen!

Jag brukar få små nervösa sammanbrott när jag är i värmland, kanske pga. att jag vill göra så mycket. Just nu vill jag verkligen köpa en jeansjacka!!! Men pengarna finns inte så jag får vänta tills chansen kommer. Sedan så funderar jag på att dra ut och springa nu, men Victor gillar inte det. Han tycker att jag ska springa innan klockan sju på kvällen, för sen är det våldtäktstimmar. --> Tänk att man måste fundera på sånt?
Mamma gillade iallafall idén om att jag ska springa pga. rastlösheten, trots att jag cyklat fram och tillbaka till stan två gånger (OOOJ vad långt) på högsta växeln i multispeed OCH tagit en kvällspromenad. Men nej! Min kropp är fortfarande hysterisk. Har hört att magnesium är bra mot det...

BTW så ska moderjord förmodligen åka bil till gbg på onsdag och trots alla resor så funderar jag seriöst på att åka med.
Stackars arma, framtida sambo, han kommer få söva ner mig för att inte bli cp själv. Jag ska be till gud att det finns någon som faktiskt står ut med mig.



Kommentarer
Postat av: Daniii

Jag står ut med dig :) Vi får flytta ihop helt enkelt! :P

2011-04-18 @ 21:50:52
Postat av: johanna

Jo men Danni, du är ju illa tvungen att stå ut med mig!!! En kille kan ju alltid fly men det kan inte du :P

2011-04-19 @ 08:30:16
URL: http://spotlighteffect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0