I used to be fat...

Så här kommer ni ALDRIG få se mig!


Jag har insett hur kul det är att se på Mtv, speciellt "plain jane" och "I used to be fat". Mest för att man kan skratta lite åt de och störa sig på något. Är inte det rätt elakt?
Men som ex. i "plain jane" säger en tjej "Would you guys like to have a threesome" när hon vill vara med och kasta boll eller vad det nu var. Det är ju faktiskt värt att skratta åt.

Sedan i "I used to be fat" så var det en tjej som vägde 113 kg, och det enda hon gjorde var att grina som en liten bebis så fort hon var tvungen att träna. Då undrar man vad i helvete människan tänker med? Hon var som en fem åring som fick allt hon ville = snabbmat varje dag. Men efter fyra månader så hade hon gått ner 41 kg! Hon var helt förändrad.

Det jag vill komma fram till är att när man ser på sådana program så känner man bara för att dra ut och springa!!! Jag får alltid spring-känsla i kroppen, men vad gör jag? Ingenting. Ett utav de sk. skälen är att jag inte orkar, eller egentligen gör jag väl det. Nummer två är att jag är livrädd för att få en astma attack, har alltid inbillat mig att det ska komma en pga. att det hänt tidigare.

Okej, så springa gör jag inte, men efter programmen brukar jag i princip alltid sminka mig lite extra. Bara för att det är kul. Även om ingen ser så får det ju en att känna sig lite bättre.

Detta var då dagens "jahaa....".
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Sanna

Sv: oj förlåt jag har missuppfattat vilken väska de va du ville ha, jag trodde du skrev om en rosa som jag har. Det är alltså den svarta du vill ha, gud förlåt !



Den väskan är använd , och vart jag fick den ifrån kommer jag tyvärr inte ihåg. Men om du vill ha den så kan jag självklart möta upp dig någonstans

2011-04-10 @ 17:42:21
URL: http://moonzanna.se
Postat av: JOsan

HAHAHAHAH TROR JAG AVLIDER :)

2011-04-10 @ 19:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0