Idag ska jag inte sitta inne

Nä! Vaknade av att solen lyste igenom persiennerna vid sju, men sov till tio ändå. Så idag ska jag ut! Det är elva grader, blåser bara 5-6m/s och min termometer visar att det är 32 grader mot fönstret. Då kan ni kanske tänka er vad varmt det börjar bli i lägenheten? Har iallafall öppnat ett fönster och låter bli att dra upp "köks"fönstret helt. Nu vet ni den ointressanta informationen.

Tänkte gå till gymmet strax (det stänger två idag, lite snålt där), sen hem och äta och sedan tänkte jag cykla ut till eurostop och kolla på en ny resväska. Har lixom en liten plan; inte se ut som ett spöke och få blondare hår! Okej, då lär jag se ut som ett vitt stoppljus snart, men ändå, då syns man ju iallafall.

Bara för att jag saknar min sambo så kommer denna bilden igen! Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Duktig du äääär :-). Jag lär ju inte kunna träna på jag vet inte hur länge. Ässegt. Jag som ville vara fit for summer :(

2011-04-09 @ 11:59:05
URL: http://jossanslif3.devote.se/
Postat av: johanna

Nää jag vet :/ Du får bli fit på annat vis. Du borde väl få gå?

2011-04-09 @ 12:02:03
URL: http://spotlighteffect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0