Jag känner mig lurad!

Förut så kom det ca tio Polis motorcyklar och tre polisbilar som åkte i världens fart med blåljus och allt. Man började ju undra lite vad i helvete som hände. Sedan kom de en gång till och då var jag tvungen att kolla hallandsposten. NU står det att skånepolisen "avrostar" sina motorcyklar och har eskortövningar, okej tack för det.
Det deltog femton - tjugo MC och ca tio bilar så man undrade ju lite vad som behövde så mycket. Sedan att de stannade bilar jämt utanför och att polisbilarna "omringade" två vanliga bilar gjorde ju inte saken bättre.


Kommentarer
Postat av: ANNE

jag tycker alltid det är aaaaasspännande när dem kör med blåljus..

2011-04-14 @ 13:35:06
URL: http://favs.se/mode

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0