Jossan fjäääskar!!!

Josefin, detta är till dig. Sluta säg att jag blir bra på bilder för det är inte sant, jag är en av de mest ofotogeniska människorna här i Halmstad. ÅÅÅH där trodde ni allt att jag skulle skriva "på jorden" va?
Kolla bara här:


Nä, så ful är jag faktiskt inte.

Innan jag fortsätter med det som ska skrivas måste jag bara klämma in detta:
JAG ÄÄÄÄÄLSKAR MIN LÄGENHET!!! Alltså den är mer värd än alla andra jag älskar!!! Nej, skoja. Men jag känner mig verkligen hemma här! Köket är fräscht, jag kan laga mat utan att behöva gå tusen meter (30m?), det är tyst och man kan sova när man vill utan att behöva få damp på grannarna. Helt perfekt! Sen är ju toaletten sjukt fin!

Okej, nu måste jag fortsätta med det som skulle skrivas. Jag var precis på middag hos min sambo, idag var det chili con carne med ris. Josefin är tyvärr fortfarande mätt sen kebaben igår, tycker nästan synd om henne.

Kommentarer
Postat av: Jossan

hahahhahahhaha tror jag avlider vad snygg bild!

2011-04-07 @ 13:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0