Känner mig inte så fet längre...

Min bror skrev till mig igår att han har köpt 45, FYRTIOFEM!!!, pärlbollar för 90 kr. Alltså fatta vad många!!! Jag känner mig iallafall mindre fet nu, Jossan och jag brukar falla för alla erbjudanden på Maxi. Sist gång var i måndags då man kunde köpa FYRA twix/snickers för TIO kronor. DE NI! Nu kan man även köpa sköljmedel för en tia. Man borde nog köpa någon, så man har.

Nu sitter jag på tåget iallafall! Vissa dagar har jag så mycket skit att skriva så skriver ibland iförväg. Som detta, det skrev jag igår (torsdag). Sitter säkert och lyssnar på musik som vanligt. Efter fyra timmar och fyrtio minuter brukar öronen vara sönder skavda av hörlurarna, det är ingen skön känsla. Men musik är ju tågåkarens bästa vän! Orka ta med dator och grejer. Hade ju varit lite kul om man tog med Wii:et!

Om ni vill veta något annat så har min bror även köpt en snabeldrake/draksnabel (dammsugare). Det var på tiden! Han har bott där i cirkus ett halvår och inte dammsugit. Snacka om äckligt! Och jag som tyckte det var äckligt med en månad!

Okej, detta var allt. Håll nu tummarna för att jag slipper gå på toa. Med "slipper" menar jag att det inte kommer behövas. För det är alltid en mardröm för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0