Kladdkaka in my ASS!

Nej det har jag väl inte riktigt, kladdkaka i röva alltså. Men jag som tänkte bjuda på den godaste kladdkakan i världen och allt, och så blir den sämst i världen istället!? Vad händer DER? (med E som i 3 reklamen).
Jag hade inga ägg hemma eftersom jag inte äter det, förutom i bakverk förstår, och det brukar fungera utan. Så idag testade jag ett nytt recept eftersom det bästa försvann med flytten, men det blev typ sockerkonsistens! Vad ska man nu bjuda på? Jag har inte ens smörgås eller nåt, bara kaffe.

För att motverka denna "bjudnings" ångest så tog jag tag i tentapluggandet istället. Det gick väldigt bra, har skrivit en massa på fråga 1, 2 och 3. Tänkte spara nummer fyra ett tag för den fattar man (de flesta alltså) inte ett skit av. Har mailat läraren för en lite utförligare förklaring ihopp om att hjärncellerna ska börja förstå.

Så här besviken är jag faktiskt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0