Lotta på Bråkmakargatan!

Bild: MONKI

ÅÅÅÅÅÅH Jag är KÄÄÄR IGEN! Alltså jackan är ju snyggare än på bilden, men det borde ni fatta!

Var på stan med Schmidt förut och visade jeansjackan, men det var ingen "Woow" upplevelse direkt. Så då bestämde jag mig för att skita i jeansjackor överhuvudtaget. När jag köper något så ska det verkligen vara "WIIIE"!

Så efter ett tag bytte jag shoppingpartner till Lilla My. Vi både var på jakt efter ett par jeans, men som alla andra gånger så hittar alltid den jag handlar med något, istället för jag själv. Vi var tom. på Levis där de mätte mig och tog fram jeans, men fyfan, det hela blev ett asjobbigt träningspass istället. Så jag gav upp! Som alla andra gånger.
Men antagligen innebär det att det inte är rätt tid för mig. De finns väl där när man minst anar det.

Till slut gick vi till Monki där jag var tvungen att visa en jacka (den på bilden), och bestämde mig för att testa den. Jag blev självklart kär i jackan, fast tyckte att den såg ut som ett fyramanna tält, så blev besviken. Men efter att ha försökt hitta en liknande någonstans i mindre storlek och ringt victor för att planera eventuellt omsyning (är det ett ord?), så bestämde jag mig för att testa den igen. Och denna gången passade den skit bra!!! Så HEEEEEEJ Rödluvan! Eller tydligen är jag Lotta på Bråkmakargatan, ni vet hennes regnjacka.

Nu tänkte jag äta och sen hänga lite i jackan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0