Måndagen i mitt liv

Kom jämt hem från föreläsningen och har även hunnit äta lunch (mos med grönsaker fyi.). Nu tänkte jag dra till gymmet och träna lite triceps och rygg, om det nu finns möjlighet att få låna dessa maskiner och hantlar av alla killar som ska överta hela stället. Lite bitter blir jag faktiskt, det går aldrig att bestämma helt innan vad man ska träna för vissa saker är alltid upptagna.

Får bli att träna själv idag, tyvärr, eftersom Josefin fortfarande är sjuk. Men vi ska iallafall handla lite på MAXI efter och sedan låsa mitt vindsförråd. Har inte vågat göra det än eftersom man INTE går upp dit själv. Och om ni vill veta så börjar jag bli mer och mer säker på att någon sover där uppe. Samma ljud varje kväll vid tolv tiden... VARFÖR?!

Idag är en sådan dag då jag inte har någonting alls att komma med, känner mig rätt tom faktiskt. (på ord alltså). Och det är väl för ovanlighetens skull. Så hej så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0