Me dijo te amo

Varför ska man alltid behöva tänka på problemen i världen? Som det med strålningen, ja det kommer mängder med strålning hit, men varför ska man oroa sig för det? Vi möter ju UV strålning och annan strålning dagligen som är farligare än den mängd från Japan.

Och imorse kom jag att tänka på en sak. Istället för att försöka få någon att må bra genom att lyssna och jaa.. göra som man brukar, så kan man ju lixom distrahera människan? Alltså det funkar, jag lovar! Det låter ju riktigt elakt, men jag menar på ett bra sätt. Personen i detta fallet vill bli distraherad, och då är det ju min uppgift att göra det. Och jag om någon är ju helt rätt person för detta. Läs bara detta så ser ni vad mycket skit jag skriver?! Så fungerar min strategi, fast med fb mail och sms. ÄSBRA!!!
Man skriver bara en massa jävla skit, typ allt man gjort under en dag, vad man kommer/kom att tänka på osv. Det kan blir riktigt underhållande faktiskt.

Jag ska snart göra lunch åt mamma och Magnus. Sedan bär det iväg till stan för att träffa Johanna, yeay! Och eftersom min pojkvän inte läser min blogg, då jag inte tvingar honom för att jag tycker att vissa saker är så roliga, så kan jag berätta att jag SKA KÖPA en RIKTIG födelsedagspresent! En applåd till mig!!!



Ska iväg och testa dessa skor också efter att ha dreglat över min brors par! Helt ärligt så är det dags att skaffa ett par "BRA" skor som inte är converse eller så. Mina fötter mår inte så bra av att gå i converse längre. Och Adidas är nog 100 gånger bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0