Messmöööör

Mamma och jag var och handlade nyss. Vi fick för oss att köpa messmör och jag var ju tvungen att testa det (igen). Jag tror dock hon köpte det för att jag är way to cool. Så nu har jag snart ätit två smörgåsar med messmör på, vet dock inte hur effektivt det är, men jag hoppas det är värt det. Fast om jag får uttrycka hur jag ser smaken så är det verkligen asäckelgott. Ni vet som fulsnygg fast äckelgott.

Om ni vill veta vad jag annars gjort idag så kan jag berätta att Sofia (kusin) och jag har letat jeansjackor, men vi la ner det efter ett tag. Sen har vi bara suttit i solen och jag upptäckte förut att jag är röd på bröstet/halsen och lite i ansiktet. Bäst att börja med solskyddsfaktor nu så det inte blir som i somras då jag såg ut som en rödindian med vita solglasögon och vit bikini.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0