Mina händer luktar rosa trasa



Är det inte kul att komma hem ibland? Döda blommor, oväntade och väntade räkningar, tomt kylskåp m.m.
Det är ju åtminstone fint väder ute! Man vet inte riktigt hur man ska klä sig, speciellt inte när man ska till skolan och klassrummen är som frysboxar.

Idag har jag verkligen ingen lust att gå till skolan! Först har vi föreläsning mellan tio och tolv och sedan kreativitetsövningar från ett till tre. Det sista är obligatoriskt, men jag har lust att vara utomhus! Varför ska vi ha så långa dagar denna veckan för?!

Iallafall så var det tänkt att jag skulle gymma idag, men Josefin kan fortfarande inte träna. Så istället tänkte vi ta en promenad till stan och kolla på lite olika saker, kanske berättar efter, vem vet?
Vi måste även gå till HFAB, de har inte svarat på mina mail om hålen i lägenheten och det skulle inte förvåna mig att jag får betala de sen när jag flyttar. Har hört ganska mycket saker om betalningar som egentligen är till fel personer.

Okej, nu ska jag göra mig iordning, klockan går för fort, trots att jag varit vaken sen strax efter sju. Vad gör jag med tiden egentligen? Vi ska gå till Maxi innan skolan för igår var nästan allting slut, det fanns inte ens bröd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0