Promenader hela dagen

Mitt ansikte är jätte varmt! Eller hela jag är varm!
Vi solade ju igår och idag låg vi också en stund och pressade mellan elva och tolv, fast det blåste kallt. Men jag kan säga som så att jag faktiskt har blivit lite brun!
Det kan vara för att Jossan och jag tog en promenad imorse strax efter nio ett tag och sedan låg vi i solen. Sedan gick vi till Maxi och köpte sallad (SÅ GOTT! och ja vi kan äta hälsosamma saker också) och satt oss ute vid HH och åt.

Sedan efter föreläsningen gick vi till posten och willys. Så vi har varit ute nästan hela dagen!

Nu ska vi ut och gå en powerwalk istället för den bestämda löpturen. Men jag tänkte sova i natt också och inte vara hög på symbicort.

PS. det är så skönt att man kan gå i shorts ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0