Somewhere nowhere

Goderafton!
Jag har varit lite off några dagar nu, har verkligen inte orkat skriva. Har inte heller haft något att skriva eller tiden till det.
Men är nu tillbaka i Halmstad igen, efter en sjukt lång dag.
Har precis hunnit "landa" och om jag inte satt mig här och pratat med Danielita hade sömnen tagit mig. Tog tåget nio imorse och kom till göteborg jämt innan tolv. Där träffade jag OB (HÖHÖHÖ, så jävla dåligt, skulle inte förvåna mig att ingen fattade där heller), vi köpte varsin cheeseburger och satt i solen stund. Sedan kvart i två gick tåget till Halmstad och jag fick för första gången åka i sidled. Mådde fruktansvärt illa först, sen gick det över. Sedan började jag nästan gapskratta när folk gick förbi för de flög typ omkring, såg sjukt kul ut och tanten mitt emot mig skrattade jätte mycket hon med så man kunde ju inte hålla sig.

Sen när jag äntligen kom hem efter tre så slängde jag på mig shorts och ett linne och gick/cyklade till Västersol och solade me Ylva och Oliver till sju. Sen var det ju dags att träffa Jossan men hon var ju redan hemma när jag skulle möta henne. Vid åtta gick vi iväg och handlade på Maxi och SEN ÄNTLIGEN kunde jag bara sätta mig och äta en macka. Så otroligt skönt. Kommer nog sova bra inatt.

Oliver satt förresten och gissade vart jag kom ifrån förut. Men av någon konstig anledning så gissade han på Uddevalla, Varberg, Göteborg och en massa andra konstiga ställen! Det som var ännu mer konstigt var att han redan sagt att jag var från Värmland en annan gång för länge sedan. Men han verkade inte förstå det. För han sa nu att jag inte pratade som hans karlstad vänner. Det är ju inte sant detta?

Först får jag höra att jag har rynkor och sen att jag kommer från varberg?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0