Sugar daddy

Jag fick precis ett sms om att Lilla My hade drömt att vi var på Ica och jag hade en sugar daddy! Han ville tydligen ge Lilla My piller mot kissnödighet som jag fick men hon tryckte upp honom mot väggen och hotade honom till livet om han någonsin gav mig piller igen. Alltså först och främst; Varför hade jag en sugar daddy/hallick?!?! För det andra: Fan vad coolt med piller mot kissnödighet, fatta vad bra när man åker tåg eller buss långt! Det är något jag verkligen skulle behöva!

Jag var tvungen att söka upp "sugar daddy" för att förstå lite mer. Det är tydligen en rik man som ger gåvor eller pengar till en yngre kvinna i gengäld mot sexuella tjänster. Alltså EUUUUUW! Får hoppas att detta aldrig blir verklighet. Jag har då aldrig haft någon tjing för äldre män direkt. Bara skämtat om att Bill Gates/Steve Jobs ska bli min man någon dag...

Bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0