Tenta ångest

Nina H


Hej och välkomna till Johannas ångest timme.
Jag har sån fet tenta ångest just nu. Och det roligaste i det är att jag har skickat in skiten också. Jag är verkligen riktigt missnöjd med resultatet av den, för den blev aldrig som jag ville egentligen. Alldeles för lite reflektion, jag saknar verkligen RETen! Då har man högre krav på sig med referenser osv. Men denna gång behövde man inte ha lika många referenser per fråga, vilket blir så lamt. Detta bidrar även till färre reflektioner tycker jag. Är det inte sjukt att man klagar på att den är lite lamare?


Fick iallafall jämt (precis/nyss) reda på resultaten från grupptentan och den enskilda och jag klarade ju båda. Men jag hatar fan bokstaven G! Den ska inte stå ensam, eller ja hellre det än med ett I framför. Fast det kan man ju inte få på höskolan eftersom U är det sämsta. Men VG!!! Jag vill ha fler VGn! Nästa termin då jävlar!


Nästa termin så har Josefin och jag sökt extra kurser, så ambitiösa är vi. Och jag längtar verkligen till den dagen man får veta om man kommer in eller inte. Det vi sökt är kost och näringslära, vilket verkar jätte kul. Fast den kursen är på distans via Linnéuniversitetet i Kalmar.

Okej, nu får vi gå över till något som inte handlar om skola, för nu är det lov som gäller. I eftermiddag ska jag dra till min personliga frisör, Lilla My. Hon ska kapa håret på mig! Hade tänkt att vänta men det är väldigt slitet just nu och jag vill inte se skabbig ut. Anledningen till att jag låter en kompis klippa mig är att denna person är väldigt duktig och hon klipper inte mer än vad hon får. Frisörer klipper ju alltid av halva håret, vilket är min värsta fobi! Jag har ju haft klipp förbud på luggen sen i somras, men idag kanske vi borde kapa den lite. Sen längden på det andra, cirkus en centimeter, INTE MER!

JAAAAA, detta var ju så sjukt intressant. Börjar bli riktigt hungrig nu, så hare gött!

Förresten om ni vill veta en sak så har jag råkat säga "Gurka" med halländskt "R" väldigt många gånger nu, det börjar bli riktigt irriterande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0