Tolfte april



Hej hej. Idag fyller Victor TJUGOTVÅ år! Grattis på han! Vi pratade om det igår, och vi båda har faktiskt ångest över åldern. Jag fattar inte varför vi har ångest för att bli äldre egentligen, men det känns faktiskt som att tiden går alldeles för fort just nu.

På tal om något annat så har vi precis varit skolan. Josefin och jag satt oss på bibblo strax efter åtta pch pluggade, sedan hade vi föreläsning. Nu blir det att tvätta till fyra och plugga och sedan gymmet! Förhoppningsvis känns det bra vid fem så att jag faktiskt går, men jag känner lite för att bara plugga osv. idag.

Det regnar ute om ni vill veta det också, kissig dag och inlägg.

Nu höll jag på att glömma själva grejen med ålder också. Saken är den att jag inte riktigt fattar den nya tvättstugan och dess saker.. så egentligen borde jag ses som en bebis just nu.

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0