TORSDAAAAAG

Idag är en dag full med saker att göra! Först måste jag dra till bibblo och kopiera hyreskontrakt, faktura och skriva ut bostadsbidragsblanketten. De har dragit in mitt bostadsbidrag eftersom jag inte längre är bosatt där, vilket man tycker att de borde informera om. Så snabbt som fan ska ansökan in så de inte skiter i att betala ut. Det var tydligen brådskande trots att det står att man ska söka efter en månad i den nya bostaden.

Sen måste jag verkligen plugga!!! och städa & träna! sedan efter tre kommer emma och ylva hit för att hälsa på (har tyvärr inga kärleksmums kvar!). Och på kvällen borde man nog börja packa! JAJAJAAAA

Och jag vet att ni är avundsjuka på mig för att jag har bakmargarin på smörgåsen! FETT SKA DET VA! funderade lite på ister men brukar inte ha det hemma direkt.

Btw så måste jag bara citera Daniella som är upprörd efter upplyst.
"Aldrig kommer jag att ha barn, inte en chans. nu e det bestämt! Du vet ju att jag sagt innan att jag inte vill, sa det senast till morsan. Jag kommer aldrig att spruta en ond unge ur mig!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0