Bakom mina solglasögon

Min morgon gick från tv tittande till spontan skrivande på tentan. Jag har inte riktigt börjat än så känner mig stressad, men det går ju inte direkt att tvinga sig att skriva.

Josefin och jag har även gått till stan och köpt födelsedagspresent till hennes mamma som senare även blev en blus till Josefin och TVÅ solglasögon till mig. Jag tror att det börjar bli samlingsnoja på den fronten, även nagellacks fronten. Har numera åtta solglasögon och 13 nagellack. Och ja... tänker ni: "när ska hon hinna använda alla?". Ja, den frågan (som jag själv antog skulle komma) återstår att se och besvara.

Nu borde nog jag gå en meter och slänga mig i sängen för att plugga lite mer, för om en timme ska jag följa Josefin till tåget.

Köpte två glajjor som är i modellen nedan ("rayban"), fast i hallonrosa (passar till min klocka) och ett par svarta. Har numera fyra likadana, dock är de två nya något större.


Kommentarer
Postat av: carina

Hejsan,



Jag har en tävling på min blogg där man kan vinna en locktång,ringar,smink och nagelpiercing! En lite goodiebag:)



Kram

2011-04-14 @ 13:02:11
URL: http://cmickaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0