Välkommen till fot himlen johanna


K Ä R L E K

Kollade precis när nästa lån utbetalas och det är ju på torsdag! Gött kött här vet ni. Då kan jag köpa skor, mitt ena knä börjar göra jätte ont hela tiden, så det kanske är bäst att skrota Conversen ett tag. Har ju "bara" två skor att byta med här, ett par klackar och två par converse, vara av ett par är mammas och en halv storlek för små. Härliga fot tider! alltså med bara menar jag att i Halmstad så har jag en hel sko affär att välja på... Fast alla är ju typ converse stuk så det är ju skit samma.



Jag och Lilla My var på stan förut och jag köpte skorna. Så jävla gött. Jag skrek typ i affären när de frågade om de kändes bra; "Om det känns bra!!Alltså att jag har kunnat gå i converse så länge!!! Det känns som att gå på himlen!". Helt ärligt, så sjukt sköna skor! Och tackar till mig som är så roande, jag tror de tyckte att jag var rätt skön i huvudet iallafall.

Kan även berätta att de på Lindex hade tagit semester i förtid. Det var tre st vid kassan men bara en jobbade, eller ja jobbade och jobbade. Det hände lixom ingenting!!!
Nu ska jag hänga med min plutt ! CIAAAAAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0