Sådär, då var man bunden i två år.

Idag har jag gjort något som kommer förfölja mig i 24 månader. En fattig bond dräng föddes och jag fick köpa det billigaste toapappret.

Annars har vi solat i bikini för första gången i år, det är riktigt varmt här. Tjugo grader enligt min nya sak. Ja.. jag har köpt en termometer..

Annars har jag några funderingar som vanligt:

Vad händer om man binder upp sig på avbetalning i två år och dör?
Helt ärligt alltså? Får någon annan betala då, typ mamma eller pappa?

Varför ska man behöva köpa svindyr pollenmedicin som ändå inte hjälper?

Hur länge kan man leva utan protein?

Vad hände med designen på de nya jetset klockorna? De ser numera ut som feta gummidäck.

Vad är det med människor och invigningar? Vi var på Willys invigningen förut och det var knö kö!

Jag HATAR telefonförsäljar människor. En kille ringde förut och sa att mina pensionsfonder var i kris pga. asien katastrofen. Sen ville han att jag skulle ingå i ett avtal, han lyssnade aldrig på mig så jag la på under inspelningen.

Hur lång tid tar det tills Josefins eller mitt ansikte inte existerar längre pga. fräknar?
Jag gissar dock på att Josefins försvinner först.

Mitt socialaliv kommer gå åt helvete med min nya vän.

Och som avslut så tog jag Josefins iphone oskuld idag! Hon fick faktiskt röra min, så snäll är jag.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Ja, det var faktiskt sjukt snällt av dig!:) Dock har jag nu bestämt mig för att jag tänker köpa en systemkamera. Den nikonkameran, men fifan va pank jag kommer bli :/.

2011-04-27 @ 21:27:39
Postat av: johanna

Jaa men då är vi ju panka ihop iallafall :P

2011-04-27 @ 22:36:45
URL: http://spotlighteffect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0