Varning för barn!



Det där med att gymma gick inge vidare idag. Det var inte så att jag var opepp eller så, snarare tvärtom. Men när jag kom in i entrén så var det barn överallt! Omklädningsrummen var fulla och det var kläder i alla omklädningsrumm, så jag vände och gick hem. Egentligen ville jag fråga de i receptionen vad de tänkte med, vi måste väl också få ha kläderna någonstans? Det är ju ändå vi som betalar. Men nej, idag var det dansflickorna och fotbollspojkarnas tur. De gav mig nästan panik, så det var väl tur att jag gick.

Istället får jag väl gå till eurostop och cykla hem.. Nu undrar ni kanske hur det ska gå till? Har hon en cykel där ute? Är det möjligtvis så att hon ska sno en? nej, fyfan vad dåligt "skämt". Jag tar ju med cykeln så klart, ska ju köpa en resväska och tänker inte gå med den i fyra km. Tänkte använda min gamla "vän" stegräknaren och se hur långt det är, litar inte riktigt på kartor.

Och hallå? Ni måste ju erkänna att mina kategorier är Äsbra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0