15 augusti


Idag fyller min pappa 27 år!
Kanske låter lite konstigt då min äldsta bror är 30, den näst äldsta är lika gammal som pappa och jag och min bror är bara några år yngre. Men så är det.
Så Grattis pappa!
Har faktiskt skickat ett fint hemmagjort kort till mannen. Det var det bästa jag kunde komma på.

Idag kommer även Victor hit, fast om typ tusen timmar.
Okej.. om åtta timmar. Men innan det måste jag verkligen städa och handla!
Och det värsta är att vi ska äta middag efter att han kommer så jag kommer väl halv dö innan det.

På tal om ingenting alltså.
Helt ärligt så är mitt liv så fruktansvärt händelselöst just nu att jag blir störd.
En sammanfattning på vad jag faktiskt gör om dagarna:
Sover, äter, ser på tv, grejar vid datorn.... Kanske går ut någon kvart eller ibland en timme. Vad har hänt?
Saknar faktiskt Värmland, men får åka dit i september istället.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Haha, ja min pappa fyller 28 nästa år så det är fina fisken vettu ;)...

2011-08-17 @ 10:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0