Hemma i Halmstad


Som ni säkert sett så har jag inte skrivit något på ett tag.
Har inte haft någon ork eller lust att skriva. Har inte heller suttit vid datorn på väldigt länge! Förutom när man skulle köpa biljetter och kolla nyheter.
I torsdags eftermiddag kom jag hem igen, efter att ha varit borta i två månader.
Det kändes ju inget vidare att komma hem först men hade sällskap med mig så det blev lite bättre.

I fredags kom Jossan som jag inte träffat på TVÅ månader! Det är sjukt länge.
Vi gick och kollade på skeppen som var här i helgen då det var "tall ships races".
Vi drack även vin på fredagen och skulle se Timbuktu men vi hittade inte ens scenen.
Men på lördagen hann vi se lite av September iallafall, trots att det var sjukt mycket folk.

Idag ska jag städa och låna böcker för att kunna plugga lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0