Onsdag

Idag har vi seminarie, ska bli sådär.
Är på dåligt humör, riktigt dåligt också.
Det börjar bli lite smått tråkigt att vara fattig, man kan inte bestämma någonting.
Egentligen så ska Josefin och jag börja träna imorgon. Men pengarna behövs för att det ska gå.
Jag måste verkligen klippa mig, men det går inte heller.
Och böcker ska betalas, det går inte heller särskilt bra.
Så vad ska man göra? Äta nudlar, bönor och yoghurt, gå ut och gå i blåsten eller regnet. Njaee..

Jaja, jag är iallafall inte i extrem fattigdom som tur är. De i Afrika har det nog tusen gånger värre. Jag har ju iallafall inga flugor i ansiktet och kan äta mat varje dag, även om det innebär vegetariskt. Men ändå.

Vi tog en tur till stan nyss för att kolla lite. Det fanns verkligen ingenting, vilket är bra iallafall.

På tal om något annat så har det hänt något denna terminstart. Något helt stört alltså!
Vi har inte köpt godis eller annan skit överhuvudtaget. Trots att de säljer 100g chokladkakor från marabou för sex kronor. Något har hänt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0