Paranoida söndag

Man blir verkligen lugn av att läsa om inbrott här på Nyhem.
Senast var i onsdags, genom ett fönster. Tack och lov så bor ju inte jag på första våningen.
Men jag har alltid undrat hur lätt det är att bryta upp dörren. Förhoppningsvis behöver jag aldrig få reda på svaret.

Efter ett dygn av regn och åska så skiner nu solen. Hoppas på fortsättning så man slipper paraply i blåsten, det funkar inte så bra här nere.
Igår sov jag ganska länge och fick klockan elva flyga ur sängen och trycka i mig ett knäckebröd för att hinna se regattan i Picassoparken. Vi hann dock inte se själva regattan utan bara när de outbildade strippade och avslöjade hur de såg ut.

Sedan drog Cissi, Emma och jag på stan ett tag och efter det till Eurostop. Så vid fyra tiden fick jag äntligen mat! Två cheeseburgers på McDonalds slår allting när man är förjävligt hungrig.

Och för att fortsätta dagen med sällskap för en gångs skull så såg Emma, Michaela och jag på "Mars attack" med kladdkaka i mängder.

Sådär, nu vet ni exakt vad jag gjort. Idag ska jag äntligen få träffa Josefin igen! Och känner jag henne rätt så blir det fika (om det finns kvar) och promenad.

En kommentar till/om mig själv: Ja jag har fortfarande inte pluggat som jag sagt att jag skall göra hela sommaren! Men imorgon! Då jävlar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0