Välkommen till blåsten!

Söderbärke


En helt vanlig dag i Halmstad idag kan man säga. BLÅST!
Michaela och jag försökte gå till stan idag men vi stannade hela tiden när det blåste.
Väl på stan så försökte vi inte kolla på någonting alls som innebär utgifter. Det gick skit bra faktiskt, skit som i gör bra alltså. Köpte bara en pepsi för att dämpa törsten och ångesten över situationen. Men men..

Nu blir det tvätt, ska bli så kul.. Har verkligen alla mina handdukar och sängkläder (alltså ALLA påslakan som jag äger) att tvätta. Sen efteråt kommer iallafall det roliga. Då ska Michaela komma hit för att se på film. Varför ha tråkigt själv? Men i och med det så måste jag verkligen städa. Minns ni min inställning till städning? Dammsuga en gång i månaden max? Har inte dammsugit eller dammat sen i början av juni! Kan ni förstå vaf fräscht det är här? Astma-anfall varje andetag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha nu så mysigt godingar!!! :)

2011-08-10 @ 22:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0