Wienerbröd, popcorn, godis.

Sedan Victor kom så har våra dieter gått till "vi vill ha diabetes". Han gav mig ett wienerbröd, som jag aldrig smakat, och det var inte bra! Det är så sjukt gott ju! Inte nog med att vi ätit ett till två wienerbröd om dagen så har vi ätit glass (slickat långa farbrorn), popcorn, pizza, naturgodis och vanligt plock godis. Och ja.. han har varit här i en vecka snart. Det hela spårade ur i torsdags tror jag.


Igår var vi på Tylösand där vi åt långa farbrorn glass! Det tog mig ett år att våga åka ut dit.



Kommentarer
Postat av: Jossan

haha, min gamla miljö. Visst var det fint? :) såg du lejonhuvuden?

2011-08-22 @ 12:15:05
Postat av: johanna

Ja det var jätte fint :) Såg dock inga lejonhuvuden. Såg bara björn Ulvaeus från Abba :P

2011-08-23 @ 10:54:31
URL: http://spotlighteffect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0