"ÅH hon har så stor rumpa, hon går knappt in i duschen"

Det känns ju inte så där jätte kul att jag ska åka från karlstad nästa måndag klockan SEX PÅ MORGONEN!!!
Fyfan vad jobbigt :S

Kamilla sa precis att jag skriver skit om henne här. Det gör jag ju också. Eller?
Det känns iallafall som att vi har ätit så bra och gott att jag nästan vill gråta över de kommande nudlarna och bönorna.
Fast på onsdag åker jag ju uppåt till det äckligt kalla värmland.

Vi var ju som skrivet var på gymmet förut och körde sönder armarna. Vi gjorde "Drop-set" och det var ju inte särskilt enkelt. Man ville ju bara hugga av sig armarna i slutet fast man bara hade minivikter. Drop-set innebär att man har en start vikt och gör så många man orkar, sen sänker man och gör samma sak igen och fortsätter så tills man är nere på det minsta. Skit jobbigt verkligen!

Nu ska vi snart se på wallander!
Tjingelingpling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0