Alla ..... dag

Nu blev de la lite ensamt va?
Vinkade av Kamilla efter två förut så nu är hon uppe i det kalla igen.
Jag har inte ens hunnit tänka på att hon har åkt för jag kom hem klockan nio.
Jag var ju tvungen att åka till Josefin och hälsa på som vanligt.
Vi gick in till österskans och tog bussen ut till Flygstaden där hon sökte lite jobb.

På tal om buss så köpte jag ett busskort idag, eller värdekort, mest för att slippa en fet mobilräkning. MEN när jag skulle gå in så gick det ju inget vidare. Det var en dörr i mitten som jag drog i, men då säger Josefin när det inte gick "Nej den andra". Så jag börjar dra i den bredvid och det funkar inte. Tillslut ser jag att det var andra sidan på första dörren som handtaget var på. De där inne satt bara och skrattade åt mig!!!
Sen på bussen så fattade jag INGENTING om hur man gjorde. För de har ingen sak man kör ner kortet i utan man håller det framför en grej. Herregud, jag kommer ju skämma ut mig totalt innan vi är klara med utbildning.

Efter flygstaden så gick vi till Josefin och vilade lite inför träningen. Och efter all träning (+ cykel i härlig motvind) så är jag helt slut! Ska sova snart för imorgon klockan åtta är det tvätt, sen klockan 10 skola och sist stan + träna.

På tal om något helt annat så är denna dag verkligen NEJNEJNEJ. Jag gillar inte speciella dagar alls. Fast jag har iallafall fått några alla hjärtans dags hälsningar. YEAY! Så ensam är jag inte, som de på FB skriver.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0