Animal Channel = Vi.

Vet ni hur tråkigt det är att sitta på informationskompetens i två timmar?
Nej, det gör ni faktiskt inte. Men jag ska förklara detta:

1. Det är två timmar som handlar om ingenting, typ hur man googlar, söker i databaser, källkritik osv. Sånt man redan vet.
2. Bredvid dig sitter en Josefin som jagglar (tuggar) tuggummi som fan. Förklaringen till det var att hon hade tråkigt.
3. De två som håller i dessa två timmar kör igång en teater som var lite utöver det vanliga
4. Ni kollar mailen i stundens tristess och ser att *RET:en är rättad vilket leder till magont, ångest och stress.
5. Jag har målat en sida med fula blommor

*RET = Reflektiv Extraherande Tentamen

Vi gick iallafall och hämtade RET:en efter dessa två tråkiga timmar. Har aldrig varit så nervös, mina händer skakade och vi sprang ut till hissen och gömde oss för att kolla resultatet. Vi både klarade det! Så gött. Äntligen är Pedagogiken klar och böckerna ska bort!!!

På tal om något annat så tror jag det börjar ske lite förändringar i livet just nu. Gick upp klockan sex för att åka iväg och träna innan kompetensen. Vi var på Abs&Ass klockan halv åtta och sedan rodde vi lite.
Sedan har jag fått ett andra hem, typ iallafall, är alltid hos Joskam numera känns det som.
Var hos Josefin efter skolan och kollade på när hon dammsög golvet, sin armar, rumpa osv. det var något nytt! Sen tog vi följe när hon skulle till tåget och Uddevalla. Nu är hon borta till nästa söndag! Tråkigt!!!

Ska väl göra något vettigt nu. CIAO

Kommentarer
Postat av: Josefin

Haha, jag håller med dig. Du är min inneboende ;) Men helt klart skönt att bli klar med Intro, värsta kursen i mitt liiiiiiiv!

2011-02-03 @ 11:29:46
URL: http://jossansliv.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0