Are you sisters?

Idag är ingen vanlig dag för idag är Josefin och Johannas systerdag.
OKEEEEEJ
Efter att vi hade varit och pluggat på bibblan förut så gick vi till Maxi och handlade.
När vi hade gått därinne en stund så kommer det fram en kines och börjar med "I´ve noticed something...You have a blue jacket and a blue bag, and you (jag) have a red jacket and a red bag. Are you sisters?"
Sen frågade hon om vi gjorde upp att klä oss likadant.

Det är första gången detta händer! Men det är något man har väntat på. Men hallå? Sånt gjorde man väl i nian? Vi kan tyvärr inte hjälpa att vi har likadana väskor. Jag undrar bara hur hon hade gjort om jag hade haft min blåa jacka...

Men för det första, Josefin har för fan rött/brunt hår! 2. Hon är längre. 3. Vi ser ju inte lika ut någonstans!
Tyvärr, jag ser inga likheter.

Nu ska jag vila lite och sen blir det Abs & Ass, biceps, triceps och rodd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0