Ärritärratärriärr

Kom precis hem från undersökningen. Gick dit blind och fick veta att jag skulle haft de i, fast de sa att jag skulle vara utan. Men det gick bra. Ska få mer styrka i de, IGEN. Är jag blind eller? Eller snarare, håller jag på att bli blind?
Har även ett ärr på vänster öga (det sämsta, vilket förklarar ökad styrka). Fast det satt inte vid pupillern så det gjorde inget. Man får tydligen ärr på ögonen precis som ärr på kroppen. Jaha jaha.

När jag kommer hem och fortfarande är blind så tänkte jag ju sätta i de och plugga. Men SJÄLVKLART så har den ena gått sönder!!! Det är så min tur detta.
Får väl sitta blind tills de nya kommer och förhoppningsvis kommer de innan jag åker. Kommer nog inte kunna läsa någonting eftersom jag inte kan koncentrera mig.. men men.

Det positiva var iallafall att hon var jätte trevlig och jag kommer träffa henne på veckokontroll snart. Sen behövde jag inte betala något! Ska skaffa linsabonnemang (låter som såna man äter) så fort de andra är klara och passar. Då ingår allt. Att de inte tipsade om det i Karlstad?

Nu ska jag kolla klart på Family Guy när Stewie får steroider.
Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0