"Bägaren börjar bli full..."

När jag skulle cykla iväg till Josefin imorse så upptäckte jag en sak som fick mig att bli jävligt förbannad. Någon har snott min cykellampa! Utan den kan jag inte cykla på kvällen eftersom baklampan inte fungerar. Det som fick mig att bli mest förbannad var att pappa har köpt den till mig för x antal hundringar och att han sa att jag skulle vara rädd om den och ta av den varje kväll. Men jag som är lite väl godtrogen tänkte att ingen ville ta den, speciellt inte nu när vi har tejpat runt den. Jag blev så förbannad så tänkte sparka omkull cyklarna utanför och göra en fet dominoeffekt.
Så hade jag nu haft råd med ca 10 000 kronor i hyra i två månader hade jag flyttat ut imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0