Brainwash

Nu när man är tillbaka till det "normala" livet med tv osv så hittar man verkligen nya saker att störa sig på.
Exempelvis all reklam. Jag har några hat reklamer.
På första plats ligger "Halebop" reklamen när en tjej sitter inzoomad och sjunger.
Den andra är en reklam om att man kan få pengar för sina guldsmycken. Det värsta med den är att den är dubbad. Och det gör ju reklamen så otroligt pålitlig...
Sen har vi "Svenska bingo" där de säger "Svenska bingo punkt com" med gotlänsk dialekt typ femtio gånger på en minut.

Ja vilka I-landsproblem! Men det är ju extrem hjärntvättning (speciellt när jag kan de utantill).

Har iallafall kommit fram till en sak här i livet. Jag ska från och med nu (Hör och häpna nu Joskam och Dankje) sluta äta socker! Visst man kan äta sånt på helger men jag har inga "helghelger" eftersom jag har skola två gånger i veckan för tillfället. Därför blir det lätt att man äter det när man är sugen i stället (vilket är för ofta).
Mina skäl är att man mår så otroligt mycket bättre utan socker. Jag har uteslutit detta förut och blev mycket piggare och såg fram emot mat mer då. Och man blir aldrig godis sugen när man inte äter det så ofta. Men när man äter godis så blir man ju så konstigt mätt..

Önska mig lycka till för detta kan bli en rolig "syn"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0