Hej igen

Var på riktigt dåligt humör förut så tänkte nästan lägga ner bloggen tom. För den är ju verkligen SÅ cool...
Har med andra ord haft en dålig dag. Har bara fixat en massa saker som man får ont i magen av. Och det jobbigaste är väl att det inte är mina saker jag fixat utan åt någon annan. Jag ställer mig en fråga: Varför blir jag inte ekonom?
Helt ärligt alltså. Jag borde arbeta med budgethantering åt andra, typ lyxfällan.

Under ett "ärende" så var vi på Sats och då passade jag även på att fråga om praktik. Så där finns en möjlighet, måste bara återkomma med veckor osv. Vore jätte kul iallafall.

Schmidt åkte till Stockholm imorse och imorgon tar de flyget till Thailand. Vore jag rik så hade jag också åkt iväg och bara legat på stranden hela dagarna. Igår lärde han mig att göra chokladbollar med dajm och japp. ASgott!

Nu, som i princip resten av dagen, så är jag ensam hos mamma och pappa. De är på vin- och delimässa på CCC. Jag tänkte mest se på tv och äta popcorn, orkar inte göra särskilt mycket mer.

Men så mycket kul har jag att skriva om. Så återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0