I would go through all this pain, Take a bullet straight through my brain, Yes, I would die for ya baby; But you won't do the same

Nere i Halland och här är det vååår!
nej inte helt men det är MYCKET varmare än värmland och det finns ingen snö eller is. Känn på den!

Tågresan blev "bara" 35 minuter sen.
Det gjorde inte särskilt mycket förutom att jag fick stå från gbg. Var så trött så orkade inte bry mig. Gick upp kvart i fem imorse och det känns nästan som en bakfylla. Är jätte trött.

Imorgon skulle vi egentligen ha seminarie kvart över nio men det är inställt så Josefin och jag tänkte flytta in på HH biblioteket och skriva på tentan.

Här är några bilder från värmland:

Vi har bara ätit kyckling, vilket jag egentligen hatar, men det var gott!

Okej ett undantag var när mamma och jag åt på Wilmas.

 

Mamma och jag hittade Marabou Mango (som jag tjatat sönder om) och den var jätte god!
Plus att förpackningen är fin.

 

Jag åkte på lite äventyr med min ena bror och hans tjej. Sedan modellade deras Tingeling.


Creepy eyes !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0