Justin Bieber syndrome

Jag har tack vare Josefin blivit helt besatt av Glee!
Det är väl positivt på ett sätt eftersom jag aldrig ser på något vettigt, om nu detta kan ses som vettigt. Men programmet är ju lite ironiskt och de gör väldigt bra covers.

Men nu till något annat. Jag har nästintill blivit hatisk till mitt hem.
Det är kallt som fan (förutom när jag varit utomhus), köket luktar och är äckligt, dörren måste låsas för att den inte ska öppnas av sig själv, vår ytterdörr vägrar att öppna sig fast man tryckt in rätt kod i vissa stunder, speciellt då man verkligen vill in. Osv osv osv.
Detta är nog orsaken till att jag bara vill resa härifrån hela tiden.
Jag kom ju hem i måndags men redan samma dag bokade jag en resa till stockholm nästa onsdag. Så jävla gött.

Sen är det långt till skolan och gymmet (okej... 2km, men ändå)
På tal om gymmet så orkade varken jag eller josefin dra på Abs&Ass imorse. Jag vaknade kvart i sex av alarmet och kände verkligen hur jag behövde mer sömn. Och eftersom vi hade bokat så har vi fått en varning, får man tre blir man avstängd. Och det vore ju rätt hemskt när vi har gymkort till juli.

Nu ska jag göra något vettigt! CIAO

Kommentarer
Postat av: johanna-sofia

Såg att du har försökt vinna ett valfritt smycke från Hoof Store. Tänkte tipsa om att jag har en likadan tävling igång nu i bloggen; http://pleasedontfeedthemodels.webblogg.se/2011/february/vinn-valfritt-smycke.html#comment

2011-02-25 @ 15:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0