Kaaurlstaud

Hej hej hej!
Har försökt att sova bort the "train-lag".
Igår var första gången på väldigt länge som jag halvsov i princip hela tågresan.
Anledningen var nog att vi gick upp så tidigt och tränade halv åtta.
Tågresan gick iallafall bra. På tåget mellan Hstad och gbg hamnade mittemot en kille som satt och spelade tv spel via datorn (han hade en ps dosa). Skit konstigt.
Sen den en och halv timmes långa väntan i göteborg fördrev jag genom att kolla på Lindex, prata i telefon med Schmidt och köpte en äcklig cheeseburger på BK. Aldrig mer BK säger jag bara.

Sen på det andra tåget så fanns det en obokad vagn som var jätte bra. Det var bara "fyra säten", sådana mitt emot varandra i hela vagnen och de hade "glasrutor" mellan de andra sätena. Så det blev som små kupéer. Som vanligt så satt sig folk runt mig, det är alltid någon som ska sitta bredvid eller mittemot.
Och eftersom tåget inte hade någon serveringsvagn så fick man gratis fika. Duktig som jag är så tog jag ingenting till mig själv utan bara en chokladboll till min lillebror som tack för skjutsen.
Det enda som gick dåligt var att min ena hörlur la av när det var en timme kvar.

Nu tänkte jag greja lite. Sen kommer Schmidt hit, jag ska hjälpa han att växla pengar och packa, för imorgon drar han till Thailand! Fatta vad gött?!

Btw. det är snö här. TRÅKIGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0