Nu blir man väl ännu mer BITTER.

SJ aggressiviteten tar inte slut än! För nu jävlar är jag trött på detta! Ska fan bli feting miljardär och göra nya tågbanor med nya tåg som alltid funkar!
Victor ska egentligen vara i Hstad om tio minuter MEN som vanligt när han ska komma till mig (vilket nu är andra gången) så ska det bara fucka up! Tåget till Göteborg blev sent så han missade nästa tåg och de på SJ vill inte hjälpa honom med en ny biljett för att han hade beställt två enskilda.

Jag bara satt och väntade på att något skulle hända, för det kan ju aldrig gå bra. Så han ringde och bad mig kolla biljetter och jag köpte en ny för 168 feta kronor så att han kan fortsätta åka. Det blev en jävligt dyr resa hit, ca 415 kronor. Härligt alltså. Så HEJ nudlar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0