PUSH UP trosa?!

Hittade precis en störd grej på expressen. Push-Up trosor!
Så jävla fult! Ofta man använder de? haha

Har precis ätit middag! Fläskfilé, champinjoner och nudlar, man kan faktiskt göra lite lyx av tre minuters nudlar.
Var och tränade med Josefin mellan fem och sex. Vi körde lite cykel, rodd och 25minuters Abs & Ass. Jag kan säga som så att min mage inte mår särskilt bra. Och imorgon lägger den väl av helt. För halv åtta imorgon bitti ska vi på samma pass, plus lite ben.

Det ska bli skönt att åka iväg och vila för just nu känns det som att det enda jag gör är jobbigt för kroppen. T.ex. att ta cykeln till skolan i världens blåst. Det är inte lätt.

Nu tänkte jag diska, fixa lite och packa klart. För imorgon drar jag till mamma och pappa. Fast... hur ska man klä sig? Är det kallare än här, blåser det som fan eller är det en meter snö?

FÖRRESTEN! Jag kan se igen! Hämtade ut de nya provlinserna förut och jag är fan superman numera.

Och som avslut så ser jag verkligen fram mot att gå upp kvart i sex imorgon....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0