Spelar roll gummi boll #2

Detta med att se ung ut börjar gå lite överstyr.
Okej att de på systemet frågar efter legitimation.
Men när man ska hämta ut en bok på biblioteket och de frågar "du ser så ung ut, är du över 18?", så känns det lite för konstigt. Jag skulle ha sagt nej där. Då slipper man reservationsavgift. Men jag vill inte ses som - 18. En gubbe trodde att jag var född 92 en gång (de är 18), men hallå?

Jaja. Detta är något man kan dra nytta av iallafall. Om jag fortsätter att se så ung ut så kommer det vara bra när jag är 30 för då tror folk att jag är 26. Jag kommer med andra ord kunna var under 30 tills jag blir 35 eller något. Alltid bra!

Kommentarer
Postat av: Super Prinsessan ♥

Sv; Ja, usch vilka hemska reklamer det finns!

2011-02-08 @ 19:53:56
URL: http://superprinsessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0