Spelar roll gummi boll

Kom precis hem från skolan och gymmet. Har haft föreläsning från tio till tolv och sen läsgrupper. Efter det tränade jag lite men det var sjukt tråkigt idag! Så jag drog efter en stund och cyklade med Danielle en bit när hon skulle hem. Så har varit på lite äventyr här i Halmstad...

Dagens plus:
Emelie i klassen lyckades övertala Overallsfirman att ta tillbaka min overall som visningsexemplar och Josefins till en annan. Så gött! Nu slipper man de drygt 600 kronorna på lite tyg.

Skolplus: Fick VG på sista tentan från höstterminen och är nu helt klar med den! Så gött!

Dagens minus: Tåget till GBG var 30 min sent så Victor missade tåget hem. Men det positiva var att han fick boka om utan extra avgift och bara vänta ca 45 min.
Detta är ju egentligen ett skämt, victor + tåg till mig = katastrof. Det har ju aldrig fungerat. Det är som att SJ vill att han ska bosätta sig i Göteborg.

Dagens FETA minus: Victor har åkt hem. Det är alltid så konstigt när vi lämnar varandra för det blir så tomt, typ äckligt tomt.
Varje gång jag ska åka hem från honom så sitter jag och funderar på hur detta ska gå, det är ju två och ett halvt åt kvar. Och det enda jag kan fundera på efter det är att jag vill läsa på distans. Men det vill jag faktiskt inte eftersom jag trivs här. Men varför ska det vara så jävla långt för?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0