STOPPLJUUUUUS

Oh dear Oh dear.
Jag ser helt ärligt ut som ett mongolid stoppljus.
Johanna 19år är tillbaka.
Dumma mej!
Jag måste gå omkring med mössa utanför min dörr, ifall någon upptäcker mig.



Igår/inatt när jag skulle låsa upp cykeln utanför Josefin så kom det fram en full kille och började prata med mig. Och.. jag som var så jävla trött och ont i halsen orkade seriöst inte med en full människa då. Men han frågade mig iallafall vart man går ut i Halmstad för att han var från Ljungby! Det jobbiga med det var att det var helt omöjligt att förklara vart ställena låg. Han fattade ju ingenting.
En full, rökande kille som inte fattar någonting från Ljungby, han gjorde verkligen min lördagsnatt.

Kan även berätta att det hände två konstiga saker inom fem minuter idag när vi hade varit på Maxi.
Först inne på Maxi så var det en gubbe som började prata med mig om att han hade pantat för 500kronor och köpte en massa dricka, men trots detta så hade han 290 kronor kvar. Vilket kap alltså...
Sedan utanför så stannade en bil och frågade oss var det fanns en baskethall. Jag och Josefin har börjat undra om vi ser ut som hallänningar.. För det gör vi ju inte, för då ser man ut som Danielle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0