Tänk att vakna och bara luddra med den här, den är ju nästan som mitt hår.

Buenas tardes / noches!
Jag har haft fullt upp med tentapluggande och gymträning för att bli beff ett tag. Men nu har vi skickat in tentorna och det är helg! Vilken perfekt dag... Nej
Imorse slog jag årsrekord i sömn, vaknade tjugo över nio. Jag brukar annars vakna mellan sex och halv åtta vilket jag anser är rätt tragiskt när man inte behöver gå upp.

I förmiddags var vi på gymmet som vanligt men idag var det verkligen skit tråkigt. Vi värmde inte ens upp för det var för ansträngande och gick direkt på vikterna för att träna biceps och triceps. Men SJÄLVKLART ska jag få problem med handleden när det äntligen börjar bli bra. Så detta gör att jag inte kan träna biceps... kommer se helt sned ut.

Sen om någon vill veta så var jag hos optikern klockan tre och kollade mina nya linser och de är tydligen "perfect"! Så gött, ser ju skit bra nu. Tänk att jag har gått utan glasögon/linser sen jag var sju år (för att jag var så feg att använda glasögon i skolan) tills för ett år sedan. Jag har alltså i princip gått omkring halvt blind i 13 år, känns ju bra.
Efter det mötte jag Josefin IGEN för en shoppingrunda. Vi hade 100kr på H&M och det går ju inte att tacka nej till.

Nu ska jag väl köra ett träningspass för att bli varm. CIAAAAAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0