Vill du ha en halsduk?

Godmorgon.


Jag kan ju börja med att säga som så att gårdagen bestod av frusenhet ända in i skelettet, ont i halsen och jätte trött. Men trots detta så gick vi till Eurostop och sedan hem till Josefin för att mysa/dra ut hälften av mitt hår.
När jag kom hem klockan tolv så la jag mig med kläder, en filt och två täcken på, trots detta frös jag/svettades i vissa stunder. SÅ HEJ virus! Jag är sjuk, kan typ inte ens prata och har feber. Har tagit ut linserna nu och är lite blind, men jag vill ju inte ha någon ögonflammation eller så.

Men nu ska jag berätta lite roligare saker istället. Josefin och jag är lite speciella, för det händer ALLTID något konstigt när vi umgås. Vi borde verkligen ha en realityshow så folk kan få se allt.
Ex. i torsdag när vi hade pluggat och gick förbi josefin för att hon skulle lämna några saker så sa jag "Åh, de här skorna kommer jag ihåg!". Josefin kollade lite konstigt på mig och jag plockade fram de. Det var ju helt fel skor! De skorna jag pekade på var de hon precis hade haft på sig. Nu kanske inte detta låter särskilt kul men det var roligt.

Igår när vi satt på Max så kom det in en massa asiater och Josefin säger: "Oj, är hela asien här eller?". Sedan skulle jag ta en halstablett och frågar Josefin "Vill du ha en halsduk?".
Jag vet inte hur många gånger vi säger konstiga och felaktiga saker varje dag, men det är nog väldigt många.

Detta köpte jag på H&M i fredaaaaags.




Kommentarer
Postat av: Jossan

Ja herregud vilka människor vi är haha :) KRYA PÅ DIG :) <3 Antar att jag snart får säga desamma till mig, huvudvärken kommer krypande :/

2011-02-27 @ 11:44:59
URL: http://jossansliv.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0