Bumbumbeee

Ibland frågar jag mig själv varför jag går upp tidigt fast jag är ledig?
Jag är inte den som går upp och tittar på serier och slappar.
Utan tvärtom, ex idag:
jag gick upp tidigt, betalade alla räkningar, räknade ut hur mycket som kan sparas och sen ska jag skynda mig att äta frukost för att hinna till biblioteket och hämta böcker, för att sedan träna klockan 12. Och efter det hämta tvn med Oscar för att hinna träna (provträna) IGEN på Sportsclub med Josefin.

En sammanfattning på detta är: Jag gillar att ha kontroll och mycket att göra. För efter all stress eller annat kunna sätta sig ner och spela Wiii! Ja... ikväll börjar mitt nya, extremt nördiga liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0