Detta går ju ...

Äsdåligt!
Allting dåligt händer ju samtidigt?!
Först dog min mobil, vilket den har börjat göra en gång om dagen numera. Som tur är har jag en extra mobil men jag gillar ju min mest.

Sen hänger sig min dator och det går inte ens att stänga av den. Sedan när den lugnar sig så går det bara att röra plattan upp och ner så det går inte att öpnna något eller stänga. Så jag ringer Victor i all panik och han ber mig att testa stänga av igen och självklart ska det fungera då. Så jag startar om skiten och då fungerar det. Men när vi skypat ett tag så hänger sig hela datorn igen! Och jag får hålla in on/off knappen läääänge. Detta kan ju inte vara bra för datorn.
Så nu fungerar den igen iallafall men har suttit och fört över allt viktiga och bilder på min externa hårddisk ifall den lägger av. Vilket den säkert gör snart då den varit så här sen jag kom tillbaka.

Det är ju inte hårddisken då Victor bytte den i somras... så ja okej.

Men alltså... jag har inte råd att lägga ut pengar på en ny dator !!!! Har ju dubbelhyra och nya möbler + sommarhyran att tänka på plus den jävligaste skiten av allt = Overallen som jag aldrig någonsin i hela mitt liv kommer använda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0